16 november 2011

Dirigenten



Fjärilen dirigerar Beethoven.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fascinerande film, och fin musik!
Det såg faktiskt ut som om fjärilen och musikerna hade kontakt! Hälsningar från Monica som inte komenterat här förut, men sedan en kort tid börjat komentera hos Elisabet N. och ett par gånger hos Leina. Jag berättade för Elisabet att jag läst hos henne sedan 2005 cirka!! - Har inte vågat komentera tidigare, men efter att min man dog i sommar så är det mycket som inte är så farligt längre - för det värsta som kunde hända mig har ju redan hänt!! Jag har läst hos dig en stund också, och tycker att du skriver väldigt mycket bra och välfunderat! Filmerna med musik till sätter jag också stort värde på! Detta skriver jag i en paus i pakkandet, för efter många år i Oslo, är jag på väg tillbaka till Sverige - flyttlasset blir lastat på en bil av en flyttbyrå nästa torsdag, och på lördagen är jag själv tillbaka - varit här sedan 1973!! Ps. Har hittat till dig genom Elisabet. Ds.

Sven sa...

Monica: Hej och välkommen hit! Ja, det är väl så, att när det värsta har hänt behöver man sedan inte oroa sig så mycket, svåra händelser kan ju ge större mod. Jag hoppas att det har gått bra att "kommentera", det är roligt för oss som skriver att få lite respons ibland. Elisabet är väldigt flitig att kommentera, det är roligt.

Önskar dig lycka till med flytten!

Monet sa...

Väldigt finurlig och fin liten fjärilsfilm. Och tänkvärda inlägg som jag inte läst förut. Kommer nog att titta in lite oftare här hos dig tror jag.