söndag, juni 19, 2011

Ny design

Nu har jag bytt design på bloggen. Jag blev less på hur det såg ut. Kände behov av förändring och utveckling i mitt liv. Och eftersom mitt liv numera är digitaliserat så..... ja en ny mall gör att jag känner mig fräsch på nåt sätt. Som ny-duschad.

Nu ska jag torka mig resten av kvällen. Ni får gärna kritisera resultatet av det hela.

Senare samma kväll.....

Nu ångrar jag mig - trots att det nästan är ingen skillnad alls.

Jag är en klassisk tvångsneurotiker.

Varför lät jag inte  allt bara vara som vanligt.

6 kommentarer :

baratradgard sa...

Allt nytt är kul. Njut av att din nya sida är lite annorlunda och sitt inte där och ångra dig! Man ska bara ångra sånt man inte gjort - inte sånt man faktiskt tagit sig i kragen och fått gjort!

Elisabet. sa...

Ja, jag kommer då inte ihåg hur den såg ut tidigare ...,-))

Jag tycker det här är vilsamt och trevligt. Det är ju bokstäverna som är det viktiga .., att Själva Sven finns kvar och det gör han ju.

Uppenbarligen ,-)

Sven sa...

baraträdgård: Hahaha....nu pratar du med rätt person när det gäller nyheter. Visst vet du att jag är ordförande i Grämklubben, vi som ser livet som en resa mellan olika nackdelar :)

Elsiabet: Ja, det har du rätt i Elisabet....själva Sven är som vanligt ändå. Tack för trösterika ord!

Anonym sa...

Jag tycker till.
Den här förändringen stämmer överens med din förändring att inte vänta, det finns inte tid för det.

baratradgard sa...

Visst vet jag det Sven, det är därför jag inte kan låta bli att utmana dig lite...

Sven sa...

Anonym: När du säger det där så misstänker jag nästan vem du är......jag tror jag vet vem du är som heter Anonym!

baraträdgård: Nu lurade du mig allt..... jag tänkte faktiskt, känner hon mig inte.....men du lyckades faktiskt utmana mig! Jag är genomskådad...det känns skönt :)