23 maj 2011

Nära träd













12 kommentarer:

Hans sa...

Snygga närbilder!
Nästan på stamcellsnivå.

Sven sa...

Hans: Det var en rolig kommentar!

Elisabet. sa...

Vackert, vackert!

Sven sa...

Elisabet:Ja, träd är vackra, riktiga skönheter. Särskilt i vårens ljus.

Anonym sa...

Jag njuter av bilderna. Tack!

Leva sa...

Ljuvligt. Tack.

Brorsan sa...

Såg du att det är en drake i andra bilden? Med öppen mun och blick neråt. Slingrande hals och en stabil kropp.

Brorsan sa...

Och första bilden får bli min bakgrundsbild.

Sven sa...

Ja....en drake!
Den första är också min bakgrund nu.

Lotta Makes Art sa...

Härliga bilder Sven! Jag gillar den första bäst, det är ju som en skulptur, en människa av näver. Den sista är också så vacker!

Milla sa...

I knew it was good to check your blog, Sven: wonderful photos!

Sven sa...

Lotta: Jaa..nu ser jag människan! Tack för din blick!

Milla: Thank you, Milla!