måndag, januari 17, 2011

Lars blogg

Min son Lars har numera en egen blogg på Kuriren.nu, som jag verkligen kan rekommendera. Han skriver och reflekterar utifrån sitt 20-åriga perspektiv. Det är ju roligt att jag som pappa kan gå in där och få veta vad han håller på med nuförtiden. Och sen kan han gå in och läsa här vad jag funderar på just nu. Det blir på nåt sätt som en lagom distans på det sättet.

Vi lever ju mycket via nätet och även vi äldre är nu med på Facebook. Gå in här och läs Lars reflektioner kring det!

Lars blogg finns också nu i min länklista i högerspalten.

2 kommentarer :

Elisabet. sa...

Jättebra skrivet! (av sonen, menar jag).

Du vet ju redan att du är bra ,-)

Sven sa...

Elsiabeth: Jo, visst var det bra. Det är ju lite som om ungdomarna först hade Facebook för sig själva, och sedan kom vi gamlingar och tog över.......och då blev det inte lika enkelt.