23 augusti 2010

Efter arton

(Obs! Klickbar)

10 kommentarer:

Agneta sa...

Spännande!

Erik Holmstedt sa...

Lycka till Sven med utställningen. Kan inte se den i Stockholm men får kanske en titt i utställningskatalogen. /Erik

Sven sa...

Agneta: javisst, visst är det det. Olidligt.

Erik: Tack! Du får en bok sen när jag är åter i Luleå. Den blev väldigt fin, tack vare dina foton och Anders text, som lyfte det hela.

Lotta Makes Art sa...

Önskar dig all lycka! Vad spännande, ser väldigt fint ut!
Lotta

Eva sa...

Lycka till med utställningen Sven! Och vad spännande med boken! Jag ska till Sthlm, men kommer först 2/9 på kvällen, du har inte funderat på att förlänga ytterligare en dag...? ;)

Sven sa...

Eva: Det var synd att du kommer precis efteråt! Men den kommer också till Luleå i höst!

Intendenten sa...

Jag vill också vara där och se allt. Boken och en bild skulle jag vilja köpa. Lycka jättemycket till!

Elisabet sa...

Jag kommer!

baratradgard sa...

Stort Lycka Till!

Sven sa...

Intendenten: Vad roligt! Du är så välkommen!

Elisabet: Men så roligt, att Du kommer! Så häftigt att få träffas IRL. Vi ses!

baraträdgård: Tack så mycket!