fredag, augusti 01, 2008

Utställning igen!



I helgen ställer jag ut mina akvareller på "Konst i det gröna" i Luleå. Ni, som läser den här bloggen, har säkert sett dem tidigare eftersom de finns i albumet här till höger, men det är ändå skillnad att se dem IRL. Ni är därför välkomna till Kronan, utställningen pågår både lördag och söndag.

Egentligen är det här en riktigt maxad Teglund-helg. Igår spelade Lars med Hamngatan på Lulekalaset, och på lördagkväll spelar Anders med Cult of Luna på samma scen. Jonas skriver om kalaset på Kurirens nöjessida men spelar också med Park hotell, som uppträder nästa helg på "Way out west" i Göteborg.

Men bakom allt finns naturligtvis en kvinna.
Tack Karin! Du som gjorde allt detta möjligt.

4 kommentarer :

RPainter sa...

Lycka till med utställningen! Bilden du visar är fantastiskt fin.
Roger

Milla sa...

1) I think it's great that you give credit to this lady, Karin. Many times people help other people one way or the other and do not receive any credit.

2) You and your sons are taking over the artistic world in Sweden! ah ah! Well done.

3) Beautiful, beautiful acquarello. The landscape looks so forlorn and yet so warm in its colours.

Sven sa...

Tack Milla. Utställningen gick fint och bilderna fick positiv respons av många. Och jag fick också sälja en del, vilket alltid är roligt.

Nu är det dags att rikta in sig på nya mål. Nästa helg blir det konsert med Neil Young i Göteborg!

Milla sa...

Ohhh bravo Sven!

Göteborg!!! Jag onskar att jag kunde ga till baka! Kanske Neill Young behover nagon att bara hans fall for honom medan han är i Sverige ...